«السلام علی ربیع الانام »

خودت را با بهار تنظیم کن

«السلام علی ربیع الانام »

خودت را با بهار تنظیم کن

اتاق فکر

يكشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۴۵ ب.ظ

جایی برای طرح و نقشه عملیات فرهنگی در عرصه جنگ نرم

لطفا هر ایده ای به نظرتان میرسد بسم الله...

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۴۵ ب.ظ
  • منتظر بهار

نظرات  (۱۵)

بیخود خودتون رو فکرتون رو خسته نکنید فایده ای نداره باید فاتحه فرهنگ رو خوند.
با این هجوم ماهواره ها و ....فکر میکنید بتونید کاری از پیش ببرید؟!!!
و من اله توفیق...
سلام دوست مجازی گل*داشتم نصف شبی تو اینترنت چرخ میزدم یه هویی رسیدم به شما دیدم درخواست همفکری دارید درسته؟*یه فکری به سرم زد*اول اینکه شمار موبایلتون را بردارید که امثال من بدبخت قصد s دادن به سرمون نزنه*این خودش خیلی همفکریه ها*دست کم نگیریها*بای
  • لایتنــــــــاهی ...
  • سلام
    ممنون از طرح خوب و دعوتتون
    این چند روز چیزایی ذهنم رو مشغول کرده. البته اصل موضوع مربوط ب غزه بود و تبلیغاتی که صهیونیستا درمورد حماس می‌کنن، ولی شیوه‌ی تبلیغ مد نظره. یک‌سری پوستر هست، ان شاء الله می‌فرستم براتون. اگر ما هم توی فضای جنگ نرم بتونیم شیوه‌ی درست رو انتخاب کنیم، قطعاً بهتر جواب می‌گیریم
  • ابوالحسن جعفری
  • سلام علیکم .
    مشتاقم به دلنوشته های شما به شهید ، آقا ابراهیم . منتظر شما هستم .
    چه حرفی در مورد این نوشته های درونی تان دارید حرف های قلبیتون رو بزرگ بشمارید .
    به روزم با شهید ابراهیم هادی  . 
    یا علی مدد .
    سلام ممنونم از این که لطف کردید وتشریف آوردید ونظرتون رو گفتید.راستش من خیلی دارم سعی میکنم که تو نوشته هام به کسی توهین نشه .
    شما وب من رو کامل دیدید؟نوشته هاش رو کامل خوندید؟من واقعا هیچ قصد توهینی به این عزیزان ندارم.
    من بیشتر سعی میکنم درباره مسایل حجاب از گفته ها و نوشته های ادم های مشهور و غیر مشهور ،ابرانی وغیر ایرانی استفاده کنم.در واقع قصد دارم حجاب رو تعریف کنم.من هرگز بد حجاب ها رو بد نمیدونم.هرگز.
    حالا در کنارش چند تا داستان هم هست که به هیچ وجه به قصد توهین درج نکردم.
    میشه یه خورده بیشتر توضیح بدید؟
    فکر کنم داخل نظر قبلیم یادم رفت ادرس بذارم.ببخشید.
    بله درست میگید.
    نه من ساکن تهران نیستم.چطور؟
    سلام..

    خواهش میکنم،باعث افتخاره..

    ایده و فکری الان ندارم،ولی در موردش فکر میکنم..


    و من الله توفیق
  • کنارقدم های جابر...
  • ومن یتوکل على الله فهو حسبه...


    سلام مهشیدم. وبلاگتون واقعا عالیه..
  • ابوالحسن جعفری پرچکوهی
  • با عرض سلام خسته نباشید  . خوبید ؟ با مطلب (جایگاه نماز و جامعیت آن) بروزم بنده حقیر را بپذیرید و نگاهی بیندازید .
    یا حق .
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی