«السلام علی ربیع الانام »

خودت را با بهار تنظیم کن

«السلام علی ربیع الانام »

خودت را با بهار تنظیم کن

دلم آسمان میخواهد...

پنجشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۴۱ ب.ظ

خدایا فراموشی را نصیبم کن!تا فراموش کنم هرآنچه غیر توست! به راستی سر دلم چه بلایی می آید که تو را با تمام تجلیاتت،با تمام بودنت!فراموش میکنم؟ من که میدانم اصلا جز تو کسی نیست!خدایا پس چرا چشمانم نمی بیند؟!!!

«یا طبیب من لا طبیب له»

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۴۱ ب.ظ
  • منتظر بهار

نظرات  (۱)

آسمانی باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی